21 maja 2013

PROSTE PLACUSZKI Z OTRĘBÓW

23:43

Share it Please
Witajcie!

Dziś mam dla Was krótką notkę w przerwie pomiędzy nauką patofizjologii. Przedmiotu lubianego, aczkolwiek trudnego dla mnie.




Co będzie potrzebne? (składniki na jedną porcję około 4 placuszków)

-jajko r.L
-2 łyżki otrębów owsianych
-łyżka płatków owsianych
-1 małe jabłko
-łyżeczka słonecznika
-ew. cynamon i rodzynki

Jak przygotować?

Nic trudnego, wystarczy zmieszać wszystkie podane składniki z tartym lub pokrojonym jabłkiem. Rozgrzać patelnie i smażyć beztłuszczowo placuszki wielkości tradycyjnego racucha.

Kaloryczność jednej porcji, czyli 4 placuszków to 200 kcal i aż 9g błonnika.

To już wszystko na dziś. Mam nadzieję, że u Was wszystko w porządku, łapiecie słońce i cieszycie się piękną pogodą : )

Pozdrawiam Was,
Beata

5 komentarze:

  1. no to mam jutro już śniadanie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz a nie zależy Ci na jak najmniejszej podaży kcal, to polecam polać je łyżeczką miodu :)

      Usuń
  2. Mam pytanko a mogłabym płatki owsiane zamienić na płatki orkiszowe ? Bo póki co nie posiadam owsianych, a jak wrócę z pracy będę pewnie tak padnięta i głodna ze nie będzie mi się chciało iść do sklepu :) Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że można spokojnie je zamienić :)

      Usuń
  3. Pyszna alternatywa dla moich ukochanych racuchów :) Nie miałam jabłka, więc dodałam rodzynki i serek wiejski. Jutro próbuję z jabłkiem :) Niestety, chyba patelnia, którą dysponuję jest średniej jakości bo smażenie całkowicie bez tłuszczu nie wchodzi w grę, bo się przypala. Można coś na to poradzić? (oprócz zakupu nowej patelni? ;) ). Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Na naszym blogu mówimy sobie po imieniu : )