18 kwietnia 2013

WYCINKI Z DIETY KINGI #2 + INFORMACJA O NOWEJ AKCJI BLOGOWEJ

08:00

Share it Please
Witajcie!

Dziś mam dla Was całodzienny jadłospis Kingi z jej diety 1600kcal wraz ze zdjęciami, a na koniec mam dla Was propozycje pewnej blogowej akcji.



Dla Kingi przygotowałam już jakiś czas temu dość różnorodny jadłospis z jej ulubionymi produktami:

Kinga codziennie zdaje mi relacje z każdego dnia diety, dlatego postanowiłam się nią z Wami podzielić. Tak swoją drogą, to pomyślałam, że robienie zdjęć potrawom ma sporo zalet, gdyż pacjent/klient układa swoje pożywienie tak, by nadawało się do zdjęcia, a przecież je się oczami, no i najważniejsze, ma większe wyrzuty sumienia, gdyby chciał oszukać wielkość porcji : )

Relacja Kingi:

"śniadanie I: pomysł dodania jogurtu wydawał się naprawdę genialny,lecz przesadziłam z ilością..  Następnym razem dodam o wiele mniej bo za bardzo "nasiąkło" smakiem jogurtu, śniadanie II: O wiele lepsza wersja niż z bułką  Zakochałam się w takiej kanapce! obiad: Dobrze mi znany i szczerze polecam  Dodałam jeszcze czosnku i skropiłam cytryną łososia  Było pysznie.posiłek IV: jabłko z cynamonem - uwielbiam 
  • kolacja: Przypomniało mi się jak moja babcia robiła mi kanapki-kolorowe,aż chciało się jeść! Tak wiosennie pod koniec dnia  i pysznie 
    "



  • ŚNIADANIE:

II ŚNIADANIE:




OBIAD:


 PRZEKĄSKA:

KOLACJA:

Na koniec mam jeszcze dla Was pewną informację, otóż wczoraj na Fb robiłam mały wywiad, czy chcecie kolejnej akcji i wyszło na to, że tak, więc postanowiłam zorganizować pewien nowy cykl  o roboczej nazwie: POPRAWIAMY BŁĘDY ŻYWIENIOWE.

ZASADY:

Akcja przebiegać będzie 2 etapowo i  polegać będzie na tym, że spośród osób, które się do mnie zgłoszą wybiorę 3 osoby, które przez pierwszy tydzień będą mi zdawać relację ze swojego obecnego sposobu odżywiania wraz z dokumentacją foto (przynajmniej niektórych posiłków), tak by ujawnić swoje błędy żywieniowe a ja na ich podstawie oraz ankiety żywieniowej ułożę dla tych osób nowy plan dietetyczny uwzględniający zmiany poprzednich nawyków, odchudzenie niektórych z ich dotychczasowych dań oraz wprowadzenie nowych posiłków. A wszystko to udokumentujemy w drugim etapie akcji, który będzie przebiegać standardowo jak ubiegłe już akcje "ZMAGANIA Z DIETĄ"(opis akcji).

Ta akcja będzie miała również na celu ukazanie sposobów modyfikacji niektórych dań, tak by były zdrowsze i mniej kaloryczne.

Co zrobić, żeby się zgłosić?

Tym razem, chcę tylko, żebyście w mailu do mnie (dietetyk24@gmail.com) dokończyli zdanie (krótko):

Gdy schudnę........................................................................................................

W temacie maila napiszcie: AKCJA BLOGOWA

Na Wasze odpowiedzi czekam do 22 kwietnia do 24:00.

Pozdrawiam Was,
Beata

5 komentarze:

  1. Zgłoszenie wysłane, może tym razem się uda? ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wstawienie jadłospisu. Takie posty są bardzo pomocne i inspirujące :) Szkoda, że akcja jest dostępna dla osób, które chcą schudnąć. Mi to jednak niezbyt potrzebne... :/

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, że akcja tylko dla osób które mogą dokończyć zdanie "Gdy schudnę..." :) ja mam ciągle problem z niedowagą i anemią, staram się jeść jak najwięcej pełnowartościowych posiłków ale po wielu latach z zaburzeniami odżywiania ciężko mi jeść normalnie, cały czas jem za mało :( Twój blog bardzo mi pomaga, zaczęłam komponować bardziej odżywcze i zróżnicowane posiłki, znajduje tu wiele zdrowych przepisów które codziennie wykorzystuje :) dziękuję Ci za to :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko znajdę chwilę, to będzie na blogu jadłospis na przytycie :) Pozdrawiam!

      Usuń

Na naszym blogu mówimy sobie po imieniu : )