3 lutego 2013

DZIENNY JADŁOSPIS #3

10:15

Share it Please
Witajcie!

Pewnie nie każdy lubi tego typu posty, ale ja uwielbiam takie oglądać, pewnie ze względu na wykonywany zawód, jak i czystą ciekawość, co kto akurat zjadł : )


Z tego względu pokażę Wam, com ja zjadła : D Ze względu na to, że jadłospis jest weekendowy, to nie starczyło mi czasu na drugie śniadanie, przespałam porę pierwszego : D



ŚNIADANIE:

Pewnie powiecie, że jestem strasznie nudna w tych moich śniadaniach, ale ja naprawdę lubię moją owsiankę, zresztą jest to bardzo szybkie danie, by nakarmić z rana kilka głodnych osób:

Tak, więc na śniadanie była owsianka na mleku z jabłkiem i otrębami.

Jakby ktoś nie znał przepisu, to proszę KLIK.

472 kcal, B-16g, Tł-8g, Ww-82g


II ŚNIADANIE: nie było, bo za późno wstałam.

OBIAD: zjedliśmy pyszny barszcz czerwony z uszkami z kapustą i grzybami.



                                                             230  kcal, B-7,3g Tł-1,1g Ww-48,2g


PRZEKĄSKA:

Zjadłam trochę sera twarogowego chudego z zarodkami pszennymi, otrębami z odrobiną cukru do smaku : D

250 kcal, B-30g, Tł-4g, Ww-21g


KOLACJA:

Bułeczka własnego wypieku z łososiem wędzonym i kiełkami rzodkiewki- pycha :)


                                                                    226 kcal, B-11g Tł-5g, Ww-34g

W ciągu dnia wypiłam jeszcze 2 kawy z mlekiem.

Podsumowując:

1229 kcal, B-67,3g Tł-20,1g Ww-192,2g

Aktywność fizyczna : tzw. domowa, czyli tylko niezbędne prace domowe i umysłowe. Dałam dziś odpocząć mięśniom, po wczorajszej rundce prawie ćwierć maratonowej : D

To już wszystko kochani, miłej niedzieli!

Beata

2 komentarze:

  1. Ja też na śniadanie lubię owsiankę. Smaczne,szybka i zdrowa. Czego chcieć więcej ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tuitu jak dla mnie niczego więcej nie potrzeba :)

      Usuń

Na naszym blogu mówimy sobie po imieniu : )