30 stycznia 2013

DZIENNY JADŁOSPIS

09:30

Share it Please
Witajcie!

Wczoraj na Facebook'u widziałam, że Miss Disorderly zorganizowała fajną akcję na durszlaku i postanowiłam dołączyć :)






Mój Jadłospis- 1373kcal/ białko-85g, tłuszcz-41g, węglowodany-164g


Śniadanie:

Owsianka na mleku z jabłkiem i rodzynkami:

-płatki owsiane-60g
-mleko 2%-200ml
-cukier-łyżka (można zastąpić miodem)
-rodzynki-30g
-jabłko-200g




375kcal, B-10g, Tł-6g, WW-69g


Przepis na nią znajdziecie TUTAJ.



Obiad:

Pyry z gzikiem:

-ziemniaki-300g
-ser biały chudy-100g
-jogurt naturalny gęsty-150g
-cebula, czosnek

+ wzięłam sobie płat śledzia :)



520kcal, B-42g, Tł-12g, WW-61g

Przepis znajdziecie TUTAJ.



Podwieczorek:


czekolada mleczna-45g -  220kcal, B-4g, Tł-13g, WW-22g



Kolacja:


serek wiejski (200g) z łyżką otrębów pszennych - 258kcal, B-29g, Tł-10g, WW-12g


Wypiłam jeszcze w ciągu dnia 2 kawy z mlekiem niesłodzone. To już jest wszystko, co wczoraj zjadłam. 


A Wy co jedliście?


Pozdrawiam Was,
Beata.


6 komentarze:

  1. Skąd oprócz studiów czerpiesz wiedzę potrzebną do układania jadłospisów? Z książek, kursów? Innych źródeł? Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety prawda jest taka, że studia nie uczą praktyki lub w niewielkim stopniu. Wiedzę do układania jadłospisów czerpie z różnych źródeł, z publikacji, z doświadczenia i książek.

      Usuń
  2. A mi się wydaje, ze to zdecydowanie ZA MAŁO, skoro sie uczysz i zapewne jeszcze cwiczysz..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o to, że mój jadłospis ma za małą wartość energetyczną? Jeśli tak, to zmieniam go i dostosowuje do aktualnego stylu życia. Jest zima, ćwiczę 2 lub max 3 dni w tygodniu, a moim celem obecnie jest lekka redukcja masy ciała, dlatego tak to wygląda.

      Usuń
  3. 1200 kcal spalasz oddychając i leżąc nieruchomo...Ucząc się, fuknkcjonując i ćwicząc potrzebujesz conajmniej 1500 jak nie 1800kcal, chyba że zależy ci na szybkim schunięciu, efekcie jojo i spadku PPM. Ale to, ucząc się na dietetyka pewnie wiesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem to wszystko, spożyłam praktycznie 1400kcal, więc jak dla mnie było ok. Wrzucam tu różne jadłospisy, z różną kalorycznością, żeby każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Pozdrawiam

      Usuń

Na naszym blogu mówimy sobie po imieniu : )